۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84447574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
عکس تزیینی است

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور خانمیرزا به بروجن خبر داد. 

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت‌زنی در محور خانمیرزا به بروجن، یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی و با رعایت نکات ایمنی این کامیون را متوقف کردند و در بازرسی از آن چهار هزار و ۸۷۶ عدد اسباب بازی سگ، سه هزار و ۴۹۳ عدد انواع ظرف غذای حیوانات، ۲ هزار و ۲۴۴ عدد قلاده، ۴۳۲ عدد خمیردندان و مسواک، ۲۸۸ عدد قفس سگ و گربه، ۲۸۸ عدد ناخن‌گیر حیوانات خانگی و ۳۶۰ بطری شیر مربوط به سگ که قاچاق و فاقد مدارک گمرکی بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ماموران راننده کامیون را دستگیر کردند و به همراه پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بروجن تحویل دادند.

به گزارش ایرنا، در سالجاری بیش از  ۲۵۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۵۸۵ میلیارد ریال تشکیل و ۱۳۷ دستگاه خودری قاچاق توقیف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha