۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84448782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۲۸۷ طرح بزرگ در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۲۸۷ طرح بزرگ با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح‌های حوزه کشاورزی و صنعت استان با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر دولت افزود: برنامه‌های ویژه‌ای در هفته دولت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تدارک دیده شده که پیگیری و اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پیش رو یادواره شهدا، به ویژه شهدای دولت، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان و آحاد مختلف مردم استان برگزار می‌شود. 

شاهرخی اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی در استان به منظور تجلیل از خدمتگزاران صادق مردم استان در هفته دولت برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: به واسطه ضرورت تلاش مضاعف و فاصله زمانی‌تغییر دولت، یک برنامه ۱۰۰ روزه در نظر گرفته شده، تا طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

استاندار همدان گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم سه هزار طرح در حوزه‌های مختلف را در استان به بهره‌برداری برسانیم‌.

وی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌های قابل و ماندگاری در استان به بهره‌برداری رسیده که تاثیرگذار هستند. 

شاهرخی اظهار داشت: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در همه عرصه‌ها، در شرایط سخت تحریم، با حضور در خط مقابله با تحریم‌ها، توانستند صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی ما را سرپا نگاه دارند، این اقدام قابل قدردانی است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰هزار خیاط در شهر ازندریان مشغول فعالیت هستند گفت: ۲۵هزار نفر در حوزه مبل و منبت‌کاری در شهرستان ملایر مشغول به کار هستند.

استاندار همدان گفت: استان همدان کمترین نرخ بیکاری در فصل بهار در کشور را دارد، که ریشه در سخت‌کوشی و فعال بودن مردم استان دارد.

به گفته وی اولویت مدیران استان توجه و تاکید بر سلامت و پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا است که باید با جدیت دنبال شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha