۵ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۳۱
کد خبر: 84450437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۵۷ پروژه عمرانی رهاورد دولت در اسدآباد

همدان- ایرنا- فرماندار اسدآباد از اجرای ۵۷ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژها به مناسبت هفته دولت بهره برداری می شود.

 «سعید کتابی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد پروژه عمرانی در بخش های مختلف آب، گاز، برق، مخابرات، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیادمسکن در طی هفته دولت افتتاح و بهره برداری می شود. 

وی ادامه داد: در سال جاری ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافت که از این میزان اعتبار ۵۹ میلیارد  تومان به بحث محرومیت زدایی و ۴۳ میلیارد تومان به بحث اعتبارات استانی، نفت و گاز و متوازن اختصاص دارد و از اعتبارات نمایندگان مجلس هم ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده شهرستان است. 

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته در بحث محرومیت زدایی شهرستان در پنج آیتم آموزش و پرورش، منابع طبیعی، بهداشت، درمان، راه روستایی و در قالب ۱۹ پروژه تعریف شده است، خاطر نشان کرد: با اولویت هایی که پیش بینی شده راه روستایی، آب رسانی و مراکز بهداشتی در اعتبارات امسال ویژه دیده شده اند. 

وی با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. 

کتابی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی سطح شهرستان تاکید کرد: مدیران با هدف گذاری برنامه های خود جهادی و شبانه روزی در خدمت مردم باشند. 

او بهبود اشتغال، اقتصاد و  سرمایه گذاری و معیشت مردم را از اولویت های اصلی در امور شهرستان برشمرد و گفت: با جذب سرمایه گذاران جدید پروژه های مختلف صنعتی و تولیدی در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha