۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84449957
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت آی سی یو بیمارستان شهدا زیراب همچنان تکمیل است

ساری – ایرنا – رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه با بیان اینکه تعداد مراجعات بیماران به بیمارستان شهداء زیراب به نسبت ۲ هفته گذشته کمتر شده است، گفت که اما هم اکنون ظرفیت بخش ها و آی سی یو این بیمارستان تکمیل است.

دکتر نصرالله رشیدی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اکنون تعداد مراجعات به بیمارستان شهداء زیراب کمتر شده است که اگر این روند تا ۲ هفته آینده ادامه داشته باشد ما شاهد کاهش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون تعداد مراجعات سرپایی، بیماران کرونایی به بیمارستان شهدائ زیراب به کمتر از ۸۰ نفر رسیده است، گفت: این درحالی است که در ۲ هفته گذشته شاهد بستری ۱۳۰ بیمار در بیمارستان این شهرستان بوده ایم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در یک برهه زمانی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم به زیر ۴۰ درصد رسیده بود، افزود: هم اکنون ۵۰ درصد از مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند اما برای ایمنی بدن باید بالای ۸۵ درصد از جمعیت کشور نسبت به رعایت شیوه نامه ها اقدام نمایند.

دکتر رشیدی از کسانی که واکسن تزریق کرده اند و افرادی که نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نکرده اند خواست تا برای کنترل بیماری کرونا، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، شست و شوی مداوم دست ها، استفاده از ماسک و نرفتن به تجمعات توجه و اقدام عملی کنند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سوادکوه در پایان با اعلام اینکه هم اکنون حدود  ۴۰ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۸ سال در این شهرستان واکسینه شده اند، گفت: از افرادی که واکسن خود را دریافت کرده اند می خواهیم تا همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از عادی انگاری پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha