زمین طرح اقدام ملی مسکن بیش از سه هزار متقاضی سنندجی تامین شد

سنندج- ایرنا- معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان گفت: زمین بیش از سه هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهرسنندج که مرحله اول واریز وجه را تکمیل کرده‌اند، تامین شد.

مصطفی رضایی روز جمعه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تمام متقاضیانی که درسامانه طرح اقدام ملی ثبت نام کرده و وجه واریز کردند، درگام اول تامین اراضی که در تعهد ما بود انجام شده که بیش از سه هزار و ۲۰۰ متقاضی را در بر می‌گیرد.

وی افزود: تعدادی از این پروژه‌ها هم اکنون به مرحله اجرا رسیده است که پروژه ۱۴۰ واحدی در سایت مسکن مهر بهاران و پروژه ۲۰۰واحدی رسالت که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و به تازگی پروانه آن صادر شده است را شامل می‌شود.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان، اضافه کرد: در مرحله بعد موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای سه پهنه بزرگ مقیاس در شهر سنندج که با توجه به موقعیت توپوگرافیک و تپه‌ای شهر بسیار در مضیقه بودیم، اخذ شده است.

وی یادآور شد: این سه پروژه بزرگ مقیاس شامل جانمایی ۸۰۰ واحد در شهرک زاگرس، یک هزار و ۲۰۰واحد در شهرک ورمقانی و یک هزار و ۵۰۰ واحد در شهرک اسلام اباد سنندج است که عملیات طراحی نقشه و مشخصات اجرایی آن توسط مشاوران ذیصلاح در حال انجام است و پیمانکاران آن از سازندگان توانمند استان انتخاب شده‌اند و در آستانه عقد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی هستیم.

مسوولیت ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر بر عهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha