رییس دادگستری مهریز: هفته دولت فرصت تبیین دستاوردهای نظام به مردم است

یزد- ایرنا- رییس دادگستری مهریز گفت: هفته دولت ( دوم تا هشتم شهریور ) فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای مختلف نظام و انقلاب‌ به آحاد مردم برای آشنایی بیشتر آنها به خدمات دولت است .

به گزارش ایرنا، مرتضی حدادزاده روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار مهریز افزود: به برکت پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال  ۱۳۵۷ ، دستاوردهای فراوانی نصیب مردم و کشور شد، باید نسبت به بیان آن به مردم از سوی مسئولان امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه تبیین ثمره نظام در بخش‌های مختلف موجب اعتمادآفرینی و جلب همکاری مردم در صحنه است ،ادامه داد: مسئولان از فرصت هفته دولت برای اطلاع‌رسانی خدمات ارایه شده استفاده کنند.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مهریز یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: این ۲ شهید والامقام از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و کشور دریغ نکردند و به همین دلیل ماندگار شدند.

محمد سجاد اعتباری افزود: باید مسئولان در هر پست و مقامی هستند، زندگی و سیره کار این شهیدان را در خدمت به مردم سرلوحه برنامه‌ ها و اقدام های خود قرار دهند.

همچنین فرماندار مهریز گفت: بیان خدمات دولت مربوط به شخص، جناح و گروه خاصی نیست و نتیجه عملکرد نظام و انقلاب‌اسلامی است و باید درست برای مردم بیان شود.

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: تبیین شفاف خدمات و عملکرد دولت و نظام موجب دلگرمی و امیدآفرینی است و همه باید در این خصوص با همکاری رسانه‌های گروهی اقدام کنند.

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر وقت ، با انفجار دفتر نخست وزیری از سوی اعضای گروهک تروریستی منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

سالروز شهادت این ۲ شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم نامگذاری شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha