۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84450580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سه طرح بهداشت و درمان در شهرستان نهبندان افتتاح شد

۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
کد خبر: 84450580
سه طرح بهداشت و درمان در شهرستان نهبندان افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - سه طرح بهداشت و درمان از جمله پایگاه سلامت شهری نهبندان در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان مرزی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا در ادامه سفر حمید ملانوری به نهبندان پایگاه سلامت شهری شماره یک مرکز شهرستان روز جمعه به نمایندگی از سه طرح بخش بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امام جمعه و فرماندار نهبندان و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

فرماندار نهبندان در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: پایگاه سلامت شهری نهبندان با مشارکت بنیاد برکت و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شد و ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب پنج هزار و ۷۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

مجید بیکی افزود: این مجموعه با زیربنای ۲۵۰ متر مربع در حال حاضر به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر نهبندان استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: همزمان با افتتاح این طرح، ساختمان و دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان شهید آتشدست نهبندان نیز به بهره‌برداری رسید که با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و مشارکت خیرین تامین شده و جمعیت برخوردار از آن ۵۵ هزار نفر در قالب هزار و ۵۰۰ خانوار است.

فرماندار نهبندان گفت: ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستای دهک نیز که با مشارکت بنیاد برکت احداث شد، امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۲۴ میلیارد ریال و جمعیت برخوردار از خدمات آن سه هزار و ۵۰۰ نفر در قالب هزار و ۱۰۰ خانوار است.

استاندار خراسان جنوبی صبح امروز همزمان با چهارمین روز هفته دولت وارد نهبندان شد و با حضور در گلزار شهدای روستای چهار فرسخ به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

آیین افتتاح همزمان چهار باب زمین چمن مصنوعی با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار نهبندان و جمعی از مسوولان استانی در روستای چهار فرسخ برگزار شد.

افتتاح گازرسانی به هشت روستای نهبندان به نمایندگی از ۳۳ پروژه شرکت گاز و افتتاح طرح صنعتی دانه‌بندی منیزیت تگ سیاه از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha