مسئولیت و انتصاب‌ها در دولت سیزدهم بر اساس شایسته سالاری باشد

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت مرکز استان مازندران با اظهار این که مسئولیت و انتصاب ها در دولت سیزدهم بر اساس استعدادها، قابلیت ها و شایسته سالاری افراد صورت بگیرد، گفت: اگر فعالیت ها در کشور طبق استعداد و قابلیت نیروی انسانی تقسیم کار نشود در حقیقت همه بیکار هستند، چراکه کاری پیش نمی رود. 

حجت اسلام یوسف یوسف پور در نماز جمعه این هفته ساری افزود: بنابراین در نظام جمهوری اسلامی کارها باید  طبق تعهد، قداصت ،تخصص ،مهارت و توانمندی صورت بگیرد، یعنی به وطور یقین همه برنامه ها در صورتی محقق می شود که انتخاب و انتصاب بر اساس شایسته سالاری باشد.

وی ادامه داد: این که در جمهوری اسلامی همه خوب هستند شکی نیست ، اما همه برای هر کاری شایسته نیستند، پس شایسته سالاری در دولت سیزدهم باید به عنوان یک اصل مهم و ضروری مورد اهتمام باشد.

امام جمعه موقت ساری  اتحاد و وحدت امت اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری را دومین نکته مهم در آغاز به کار دولت سیزدهم عنوان کرد و بیان داشت: از طرفی هیچکس حق ندارد در این شرایط حساس اقتصادی با منافع مردم بازی سیاسی و حزبی کند ، یعنی همه بایداز تخریب و تنش علیه دولت پرهیز کنند.

یوسف پور سلامت مدیران و مسئولان جدید دولت سیزدهم را  ضروری دانست و تاکید کرد نظارت های بازدارنده باید کامل و با اشراف صورت بگیرد، بازرسی کامل و برخورد قاطع  در پی انتصاب ها با هدف از پیشگیری از فساد و از بین رفتن رانت های احتمالی نیز همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم ضروری است.

خطیب نماز جمعه ساری گفت: خواسته های مردم که ولی نعمت هستند یعنی مردم ارباب و مدیران رعیت و خدمتگذار هستند باید مورد توجه جدی مسوولان باشد، توقع داریم  تحریم ها رفع و مشلات با برنامه یرزی شدهحل و فصل شود و اط طرفی اولویت های خدمت رسانی باید به مستضعفان و در مناطق محروم باشد.

وی ادامه داد: ارزش های انقلاب همواره باید پاسداری شود ،دولت سیزدهم با وضعیت بسیار خوبی به لحاظ حمایت جدی مجلس و منویات مقام معظم رهبری وارد  میدان شد، پس توقع داریم مشکلات در بازه زمانی کوتاه مدت به حداقل برسد.

یوسف پور در بخش دیگری از فعالیت شبانه روزی کادر درمان به ویژه پزشکان و پرستاران قدر دانی کرد و گفت: از همه مردم توقع داریم تا رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در شرایط وخیم کرونایی بیش از پیش توجه کنند.

وی به هفته دولت و توجه به آرمان های  شهیدان هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و 17 هزار شهید ترور کشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم برای حفظ نظام همیشه پای کار هستند پس گرفتن  خدمات مطلوب حق آنان است که مسئولان باید توجه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha