اجرای پروژه مسکونی سروران رونق اقتصادی در کرمانشاه ایجاد می‌کند

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به طرح انتقال پادگان سروران ارتش به خارج از شهر و تبدیل اراضی این محدوده به مسکونی، گفت: در مجموع این محدوده می تواند بستر هفت الی هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را در شهر ایجاد کند و فرصت بسیار خوبی برای رونق اقتصادی ایجاد می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» عصر شنبه در نشست طرح انتقال پادگان سروران ارتش به خارج از شهر و تبدیل اراضی این محدوده به مسکونی اظهار داشت: سروران یکی از قدیمی‌ترین پادگان‌های شهر کرمانشاه است که حدود ۲۴۰ هکتار وسعت دارد و در درون محدوده خدماتی شهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از این ۲۴۰ هکتار حدود ۷۰ هکتار به معابر عمومی اختصاص دارد که در زمینه بهبود ترافیک شهر اثرگذار است و سرانه فضای سبز مجموعه۲۴ متر است که از سرانه کشوری بیشتر است. 

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: ستاد نیروهای مسلح از رهبر معظم انقلاب تقاضا کرد که این پادگان به خارج از شهر منتقل شود و خوشبختانه این اتفاق در حال رخ دادن است. 

بازوند با اشاره به اینکه روند انتقال پادگان سروران به خارج از شهر بسیار طول کشیده است، گفت: از سال ۹۳ تلاش های زیادی برای انجام اینکار صورت گرفته ولی پیشرفت چندانی نداشته است.

وی افزود: خوشبختانه امروز توافق نهایی صورت گرفت و تا یک ماه دیگر مصوبات شورای برنامه ریزی، کمیسیون ماده ۵ و کمیته کار به شورای عالی معماری و شهرسازی ارائه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha