۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰
کد خبر: 84452075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: نیروی انتظامی، پای‌ ثابت امنیت و توسعه کشور است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: امروز نیروی انتظامی به عنوان دستگاه حافظ امنیت و آرامش جامعه و پشتوانه کار و فعالیت محسوب می شود و پای‌ ثابت امنیت و توسعه کشور است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، محمدعلی طالبی در دیدار فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در طول سال گذشته شاهد حجم زیادی از فعالیت  خوب نیروی انتظامی هستیم که یکی از نمودهای آن شرایط امنیتی مطلوب استان است.

وی با بیان اینکه  هم‌اکنون هماهنگی خوبی دستگاه‌های مختلف به ویژه ناجا وجود دارد با قدردانی از روحیه خوب پلیس در راستای تعامل و همکاری با دیگر دستگاه‌های مسئول اظهار کرد: از زمان حضور سردار بهدانی فرد در یزد شاهد تعامل و موفقیت روزافزون بوده‌ایم.

استاندار یزد با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: بسیاری از موفیقت‌های به دست آمده در کشور محصول فضای همدلی و دوستانه سازمان‌های مختلف به ویژه پلیس است که از زحمات تمامی ماموران نیروی انتظامی استان قدردانی می‌شود.

همچنین فرمانده انتظامی یزد با تبریک هفته دولت به ارائه آمار عملکرد پلیس در حوزه های مختلف امنیتی پرداخت و گفت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از موضوعات مهمی بود که به رغم توطئه و تبلیغات گسترده دشمنان ایران اسلامی، در فضایی امن و در آرامش کامل برگزار شد.

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به اینکه در ایام محرم، پلیس با برنامه‌ریزی کامل، فضای امنیتی بسیار خوبی را برای عزاداران حسینی رقم زد افزود: پلیس با تمام توان به این موضوع ورود پیدا کرد و با استقرار در هفت نقطه از ورودی استان و شهر یزد، سه هزار و ۵۰۰ خودرو را از مبادی ورودی یزد بازگرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha