۸ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 84452798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پویش «من واکسن میزنم» به صورت خودجوش در سرپل‌ذهاب راه‌اندازی شد

قصرشیرین- ایرنا- جمعی از مردم شهرستان سرپل ذهاب به صورت خودجوش با راه‌اندازی پویش «من واکسن می‌زنم» گام بلندی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و عبور از پیک پنجم بیماری کوئید ۱۹ برداشتند و مردم را به استقبال از تزریق واکسن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان با راه اندازی این کمپین با حضور در سطح شهر و مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت با فواید تزریق واکسن کرونا برای افزایش سطح آگاهی مردم به منظور حضور پیوستن به این کمپین و تزریق واکسن پرداختند.

این کمپین که با استقبال مردم و به خصوص جوانان مواجه شده راه ریشه کنی ویروس کرونا را تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در بیرون از منزل عنوان کرده است.

این کمپین به صورت کاملا مردمی و خودجوش بوده و سهم هر کسی را در مقابله با ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پایبندی به استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا می داند.

طبق توصیه پزشکان و مسوولان بهداشت و درمان سرپل ذهاب استقبال بیشتر از طرح واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا می تواند سهم بسزایی در کنترل بیماری و عبور سریعتر از پیک پنجم داشته باشد که مردم فهیم سرپل ذهاب با راه اندازی این پویش مردمی نقش مهمی در استقبال بیشتر از واکسینه شدن در برابر بیماری خواهند داشت .

هم اکنون در رنگ بندی جدید کرونایی شهرستان سرپل دهاب از نظر ابتلا به ویروس کرونا قرمز است و دکتر محسن مرادی معاون بهداشت و درمان این شهرستان از افزایش شمار مبتلایان بستری و سرپایی در این منطقه با روند صعودی خبر داده است.

او گفت: کسانی که علایم بیماری های ویروسی و یا کرونا را دارند بنا را بر کرونا گذاشته و بلافاصله خودرا در منزل قرنطینه کرده و در صورت بدشدن اوضاع به بیمارستان مراجعه کنند.

او ادامه داد: راه رهایی بخش از ویروس کرونا انجام واکسیناسیون عمومی است که امید است با استقبال مردم فهیم شهرستان واکسیناسیون با حجم بالای روزانه انجام شود که ایمنی لازم در شهرستان ایجاد شود.

وی افزود: در کنار واکسیناسیون حتما رعایت دستورالعمل ها و  پروتکل های بهداشتی در دستور کار مردم باشد تا شهرستان هر چه سریعتر از پیک پنجم شیوع کرونا که شدت آن از پیک های قبلی بسیار بیشتر است، عبور کند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha