رئیس عقیدتی سیاسی ناجا: رفتار با مردم در کلانتری‌ها حکیمانه باشد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نظام اسلامی در رفتار با مردم در کلانتری‌ها تجسم می‌یابد و این رفتارها باید حکیمانه باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: آشناسازی بیش از پیش پلیس در برخورد حکیمانه با مردم از اساسی ترین اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است.

وی، نقش و جایگاه کلانتری‌ها را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلانتری‌ها تجسم پیدا می‌کند و ضروری است که کارکنان آن به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: آشناسازی هرچه بیشتر ماموران در برخورد حکیمانه با مردم از اساسی ترین اقدامات این سازمان در سال‌های اخیر است که مورد تایید و خواست مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند، تامین امنیت شهروندان را وظیفه خطیر پلیس برشمرد و افزود: پلیس در متن زندگی مردم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در زندگی روزمره مردم در جاده‌ها در سفرها در محلات و خلاصه اینکه در همه جا حضور دارد تاکید کرد: سازمان عقیدتی سیاسی هم از حیث مراقبت و هم از حیث آموزش بر بروز و ظهور دانسته های معرفتی ماموران ناجا نظارت می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از عموم مردم خواست پیشنهادات نصایح و خیرخواهی های خود همچنین موارد خلاف برخورد حکیمانه کارکنان ناجا را به فرماندهان و مسئولان این نیرو اطلاع دهند.

دیدار با کارکنان نیروی انتظامی و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha