ارائه گزارش مدیریت بحران و سازمان بهشت زهرا در شورای شهر تهران

تهران-ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هشتمین جلسه خود گزارش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان بهشت زهرا را دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز /سه‌شنبه/ در جریان هشتمین جلسه شورا میزبان «سعید خال» مدیرعامل سازمان بهشت زهرا برای ارائه گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این سازمان هستند.

همچنین «رضا کرمی محمدی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز گزارش خود را در خصوص اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این سازمان ارائه می‌کند.

در نشست امروز شورای شهر، یک نفر از اعضای شورا جهت عضویت در هیات حل اختلاف موضوع ماده ۳۸ آیین نامه معاملات شهر تهران و یک نفر دیگر از اعضای شورا جهت عضویت در هریک از شعبه های اول و دوم کمیسیون ماده ۷۷ قانون شهرداری انتخاب می‌شود.

ماده ۳۸ آئین‌نامه معاملات شهرداری تهران اشعار می دارد اختلافات ناشی از معاملات موضوع این آئین نامه که بین طرفین ایجاد می شود در هیاتی مرکب از نماینده شهرداری به انتخاب شهردار تهران و نماینده انجمن (شورای) شهر مطرح می شود و هیات مذکور می تواند با طرف قرار داد توافق کند. این توافق برای طرفین قابل اجرا و غیر قابل اعتراض خواهد بود و در صورتیکه اختلاف رفع نشود هر یک از طرفین می توانند به دادگاه صلاحیتدار مراجعه کنند.

همچنین بر اساس ماده هفتاد و هفتم قانون شهرداری و اصلاحات بعدی آن که رفع هر گونه اختلاف بین مؤدی و شهرداری در مورد عوارض را به کمیسیونی مرکب از نمایندگان وزارت کشور، وزارت دادگستری و انجمن شهر ( شورای شهر) ارجاع می دهد، کمیسیون ماده ۷۷ تشکیل شده است.

در نشست امروز شورای شهر همچنین ۲ نفر از اعضای شورا برای عضویت در هیات بدوی رسیدگی به کفالت نظام وظیفه انتخاب خواهند شد.

هیات بدوی رسیدگی به کفالت نظام وظیفه بر اساس ماده بیست و چهارم قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۶۳/۷/۲۹ برای ارائه رای به وضع مشمولانی که ادعای تکفل نمایند، شکل گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha