معتادان متجاهر در همدان جمع‌آوری شدند

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 84455381
معتادان متجاهر در همدان جمع‌آوری شدند

همدان- ایرنا- جانشین پلیس استان همدان گفت: طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر با همکاری عوامل یگان امداد و با استفاده از ظرفیت عوامل بسیج و شهرداری از ساعت یک بامداد اجرا شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی افزود: به دنبال طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان شبگرد، ۲۱ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

جانشین پلیس استان همدان اضافه کرد: در این طرح ۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر و بیش از سه گرم انواع مواد مخدر بسته بندی شده آماده فروش از آنها کشف شد.

سرهنگ زارعی در مورد اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه، پارک ها و جمع آوری معتادان متجاهر بیان کرد: امنیت شهروندان و پاکسازی این قبیل اماکن که خانواده ها در آنجا حضور می یابند از اولویت‌های مأموریتی پلیس استان است و تا کسب رضایتمندی کامل مردم با قاطعیت اجرا می شود.

به گزارش ایرنا یک تن و ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سالجاری در این استان کشف و ضبط شده است که شامل ۶۶۶ کیلوگرم تریاک، ۱۲۱ کیلوگرم هروئین، ۱۲ کیلوگرم شیشه، ۴۸ کیلوگرم حشیش و یک تن و ۶۱ کیلوگرم سایر مواد است.

میزان انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در فصل بهار امسال نیز ۲۳ درصد افزایش داشته یعنی از ۲۲ به ۲۷ باند مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال رسیده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha