۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84456391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتوبوس حامل ۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت توقیف شد

مهاباد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یک اتوبوس حامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مرزی سردشت شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ ایرج حسن‌خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سردشت حین کنترل خودروهای عبوری در محور سردشت - بانه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی اتوبوس متوقف شده، توانستند هزار و ۱۷۹ ثوب البسه قاچاق، ۱۷۹ قطعه لوازم یدکی خودرو و ۲۵ قطعه لوازم الکترونیکی قاچاق را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالاهای کشف شده، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسن خانی با اشاره به اینکه در این رابطه این اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سردشت با ۱۲۰ نفر جمعیت از شهرهای مرزی آذربایجان غربی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha