نخستین نشست روساهای هیات فوتبال شهرستان های هرمزگان برگزار شد

بندرعباس- ایرنا- نخستین نشست روساهای هیات فوتبال شهرستان های هرمزگان و روساهای کمیته و دپارتمان های فوتبال استان عصر جمعه بر روی شناور از مسیر بندرعباس به هرمز برگزار شد.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان که قبل از حرکت شناور به سوی جزیره هرمز در جمع روساهای هیات فوتبال شهرستان ها حاضر شد، گفت: فوتبال هرمزگان حرکت بسیار خوبی را شروع کرده است و امیدوارم که این حرکت سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد جایگاه بهتر فوتبال استان در کشور باشیم.
محمود رضا امیاری اظهار داشت: از زمانی که «قاسم رنجبریان» سکاندار هیات فوتبال هرمزگان را عهده دار شده، توانسته است با مدیریت خوب خود و مجموعه ای که دارند ارتباط خوبی با فدراسیون فوتبال برقرار نمایند که این کار به کمک فوتبال استان خواهد آمد. 
وی این قول را به روساهای شهرستان ها داد که مبلغ یک  میلیارد ریال جهت کمک به هیات ها  اختصاص بدهند تا هیات فوتبال هرمزگان به صورتی که شایسته است بین شهرستان ها تقسیم کنند. 

هیات های فوتبال شهرستانی از مسوولان خود تیمداری نکنند
 دبیر هیات فوتبال هرمزگان نیز در این نشست از هیات های شهرستانی خواست که مسوولان هیات خودشان تیمداری نکند که این موضوع موجب مشکلات فراوان در بحث اجرایی فوتبال آن شهرستان می شود. 
اصغر معماری در مورد برگزاری مسابقه‌ها در سال گذشته گفت: پارسال با شرایط کرونا در سه ماه مسابقه‌های خودمان را برگزار کردیم و در سال ۱۴۰۰ هم برنامه های خود را نهایی کرده و قرعه کشی برخی از مسابقه‌ها خود را انجام داده ایم و هر موقع شرایط کرونا بهتر شد رقابت‌ها برگزار خواهیم کرد.

روساهای هیات های شهرستان ها دلی کار می‌کنند
 رییس هیات فوتبال هرمزگان هم در جمع بندی این نشست بیان داشت: روساهای هیات های شهرستان ها در واقع دلی کار می کنند و بدون هیچ چشم داشتی برای پیشرفت فوتبال شهرستان خود تلاش می کنند. 
قاسم رنجبریان گفت: تعصب و غیرت همکارانم در هیات فوتبال استان واقعا ستودنی است و همه مسوولان کمیته ها و دپارتمان ها در این شرایط سخت کرونایی پای کار هستند و هیچ کمیته ای نیست که کرونا را بهانه کند و به وظایف خود نپردازد. 
وی بیان داشت: تمامی هیات های شهرستانی باید مثل خود هیات استان دارای کمیته های فعال باشند و موظف هستند برای تسهیل در امور هیات تا پانزدهم شهریور ماه تمامی اعضای کمیته های خود را معرفی کنند. 
 رنجبریان ضمن قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان و تخصیص یک میلیارد ریال برای کمک به هیات فوتبال شهرستان ها ادامه داد: خوشبختانه کمک های خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه های فوتبال  شده است. 
وی گفت: خواسته هیات فوتبال استان از مدیرکل ورزش و جوانان این است که هر چه زودتر فکری به حال سیستم خنک کننده ساختمان هیات فوتبال بکنند و ما با داشتن ۱۳ اتاق تنها ۲ کولر روشن داریم و سایر کمیته های ما در این گرمای طاقت فرسا بدون هیچ سیستم سرمایشی مشغول به فعالیت هستند.
 رنجبریان گفت: مدیرکل ورزش وجوانان قول داده اند که این مشکل را هم حل نمایند اما انتظار ما این است که زودتر این مشکل بر طرف شود. 
 قاسم رنجبریان که با حضور در گلزار شهدا تجدید میثاقی با شهدای هرمز داشتند، گفت: نباید فراموش کنیم که هر چه امروز داریم و این که به راحتی به امور زندگی و ورزش خود می پردازیم از خون همین شهدا است و همه ما مدیون شهیدان انقلاب اسلامی هستیم. 
در این نشست روساهای هیات فوتبال شهرستان ها و روساهای کمیته ها و دپارتمان مختلف هیات فوتبال هرمزگان دغدغه و پیشنهادهای خود را بیان داشتند.
همچنین هیات های فوتبال برتر سال گذشته معرفی شدند و هیات های فوتبال میناب،  رودان و پارسیان عنوان های اول تا سوم بهترین هیات ها را کسب کردند. 
در این نشست به پاس زحمات مرحوم علی ذاکری دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه لوح تقدیری از سوی هیات فوتبال هرمزگان به خانواده ایشان اهدا شد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha