اجازه ضایع شدن حق داوران هرمزگانی در کشور نخواهیم داد

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: اجازه نمی دهیم حق داوران این استان در کشور از بین برود و از سهمیه هایی که داریم دفاع کرده و به دنبال افزایش آن هستیم.

قاسم رنجبریان شامگاه سه‌شنبه در نشست روسای کمیته ها و دپارتمان های داوری هرمزگان به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس افزود: کمیته داوران هرمزگان فعال ترین کمیته هیات فوتبال هستند و اکنون که به خاطر کرونا بسیاری از برنامه‌ها و کلاس‌ها نمی توان برگزار کرد این کمیته و دپارتمان به صورت مجازی برنامه های خود را پیش می برند.
وی بیان داشت: در بحث داوری فوتبال و فوتسال مشکلی نداریم اما در بحث داوری فوتبال ساحلی باید تلاش بیشتری بکنیم و داوران بیشتری پرورش بدهیم.
رییس هیات فوتبال هرمزگان همچنین در پاسخ به نگرانی های روساهای کمیته و دپارتمان داوران سراسر استان گفت: این قول را خواهیم داد تا جایی که بتوانهم مشکلات و کاستی های داوران را برطرف کنم.
وی  ادامه داد: یکی از مشکلات کمیته داوران، نبود سیستم سرمایشی و فضای مناسب بوده اما این مشکل اکنون برطرف شده است و علاوه بر دفتر کار  کمیته داوران و دپارتمان مشکل سیستم سرمایشی دفتر کار کمیته های فوتسال، مسابقه‌ها، آموزش، استعدادیابی و جوانان و امور اداری و مالی هم برطرف شده است و دیگر مقابل ارباب رجوع خجالت نمی کشیم.
رنجبریان گفت: هر شهرستانی درخواست برگزاری کلاس های آموزشی برای داوران خود داشته باشند با دل و جان می پذیریم و این آمادگی را داریم که در بحث مالی این کلاس ها در کنار هیات های شهرستانی باشیم. 

 رییس کمیته داوران هرمزگان هم در این نشست گفت: رییس هیات فوتبال استان حمایت کافی را از کمیته و دپارتمان داوری دارند و تاکنون برنامه ای نبوده است که ما بخواهیم و اجرایی نشود. 
محمود رییسی بیان داشت: باید کمیته و دپارتمان داوری شهرستان ها فعالیت بیشتری داشته باشند و منتظر این نباشند که همه کارها را کمیته و دپارتمان داوری استان انجام دهد. 
رییس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان هم گفت: اگر کمیته و دپارتمان های شهرستان ها همگام با ما باشند، کمیته و دپارتمان داوری استان در کشور نمونه خواهد شد.  
اصغر معماری از همه کمیته ها و دپارتمان های داوری هرمزگان خواست تا برای موفق شدند داوران خود تلاش نمایند و ارتباط شان را با مرکز استان بیشتر کنند. 
وی در خصوص معرفی داوران هرمزگان به کشور هم گفت: بزودی این کار صورت خواهد گرفت و در حال حاضر گروهی تشکیل داده ایم و به صورت مجازی برای افزایش دانش داوران اقدام‌های موثری صورت گرفته است. معماری در خصوص مسابقه‌های استانی و کلاس های پیش فصل نیز گفت: بزودی در این زمینه هم برنامه ریزی خواهیم کرد و ۲ راهکار برای موضوع در نظر گرفته ایم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha