ترمیم اعتماد مردم با خدمت صادقانه اولویت دولت سیزدهم است

خمین - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: اصلاح و ترمیم اعتماد شهروندان با خدمت صادقانه و کار جهادی اولویت راهبردی دولت سیزدهم است.

علیرضا نظری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترمیم اعتماد آسیب دیده مردم به‌ عنوان اولویت دولت سیزدهم مورد تاکید رئیس جمهوری و کابینه دولت است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان گفت: سفربه ۲ استان پر از مشکلات پس از رای اعتماد مجلس به کابینه سیزدهم نشان می‌دهد که آیت الله رییسی در راستای منویات مقام معظم رهبری و همراستا با اراده مردم حرکت می‌کند.
نظری با اشاره به بحث‌ها و شایعات فضای مجازی در خصوص انتخاب استاندار مرکزی گفت: تا کنون جلسه رسمی و منسجمی برای انتخاب استاندار برگزار نشده و فقط نشست‌هایی با وزبر کشور، مجمع نمایندگان استان، برخی اعضای مجمع و نماینده ولی فقیه در استان نسبت به شناسایی ظرفیت‌های موجود برای معرفی سکانداری دولت برگزار شده است.   
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: نیروی جهادی، انقلابی و با انگیزه که به دنبال پشت میزنشینی نباشد و بر مشکلات جامعه اشراف داشته باشد، از  ویژگی‌های انتخاب استاندار مرکزی است.
نظری ادامه داد: با برخی از گزینه‌هایی که دارای این ویژگی‌ها هستند برای تصدی استانداری صحبت شده و کسی که بیشترین نزدیکی را با گفتمان آیت الله رییسی داشته باشد، به‌ عنوان استاندار به وزارت کشور معرفی می‌شود.
وی اظهار داشت: انتظار می‌رود تا روزهای پیش رو به گزینه نهایی برای سکانداری استانداری برسیم و تصمیم گیری اصلی بر عهده وزارت کشور است و نمایندگان مجلس پیشنهاد دهنده هستند. 
رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گمانه زنی‌های منتشر شده برای تصدی استاندارمرکزی در فضای مجازی تکذیب می‌شود.  

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha