۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84461060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعاونی‌ قدر رزمندگان ایلام واحد برتر ملی شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
کد خبر: 84461060
تعاونی‌ قدر رزمندگان ایلام واحد برتر ملی شد

ایلام - ایرنا - رییس اداره توسعه تعاونی های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: شرکت تعاونی ۱۸۹ قدر رزمندگان ایلام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان بعنوان تعاونی برتر ملی معرفی شد.

مظفر پرنا روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این شرکت تعاونی برای بیش از ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده و مشغول فعالیت است.

وی افزود: شرکت ها و اتحادیه های تعاونی با استفاده صحیح از امکانات اقتصادی و خلق فرصت های تجاری جدید موجب بهبود عملکرد بنگاه های تولیدی و خدماتی می شوند.

پرنا ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان شرکت در جشنواره استانی، همزمان با سراسر کشور خرداد ماه در ایلام آغاز شد و شرکت ها و اتحادیه های تعاونی در گرایش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، خدمات، مسکن، مصرف، اعتبار، صنایع دستی و گردشگریی و غیره از طریق سامانه جامع هوشمند بخش تعاون آمادگی خود را برای حضور در این رویداد استانی اعلام می کنند.

رییس اداره توسعه تعاونی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ازبین تعاونی های شرکت کننده، تعاونی های واجد شرایط توسط کمیته داوری راستی آزمایی و سپس در هر گرایشی یک تعاونی بعنوان برتر استانی در قالب جشنواره تعاونی های برتر معرفی می شوند.

پرنا تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم وزارت با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت‌های بنیادی جهت توسعه و ترویج کارآفرینی درقالب تشکل‌های تعاونی است که بدین منظور هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی تعاونی های برتر در سراسر کشور و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر کارآفرینی واشتغال به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره تعاونی های برتر می نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha