طرح شهید سلیمانی به تسریع در اجرای واکسن کرونا کمک می‌کند

سنندج - ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امیدواریم با ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی فرآیند واکسناسیون هر چه سریعتر در استان و بویژه شهرستان دهگلان تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در بازدید از مراکز تجمیعی طرح شهید سلیمانی دهگلان اظهار داشت: تمام مراکز تجمیعی پایگاه های سلامت باید تمام تلاش خود را درتامین واکسن مورد نیاز مردم در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: برای مقابله با کرونا بسیج و کادر درمان باید با کار جهادی خود برای حفاظت از سلامت مردم تلاش کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


سردار حسینی یادآور شد: طبق گزارشات دریافت شده تا کنون ۱۶ هزار و ۵۵۰ نفر که معادل ۳۳ درصد از افراد واجد شرایط این شهرستان از دوز اول واکسیناسیون استفاده کرده اند.


وی افزود: در ۱۹ ماه اخیر شاهد همکاری های بسیار زیبا و خدا پسندانه ای بودیم که همه در کنار هم تلاش کرده اند تا این بیماری که دنیا را مورد غضب خود قرار داده است از بین ببرند.


فرمانده سپاه انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به طرح شهید سلیمانی در راستای بیماریابی، قرنطینه، هدایت افراد مشکوک به کرونا و برگشت شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز به حالت عادی یادآور شد: این طرح در دستور کار سپاه و بهداشت و درمان استان در راستای کاهش و کنترل این بیماری است.

دهگلان با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha