مراسم تحلیف شورای شهر کرمانشاه با حضور ۲ عضو علی‌البدل برگزار می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر کرمانشاه با حضور ۲ عضو علی البدل تا چند روز دیگر خبر داد و گفت: رئیس شورای شهر و انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری هم پس از مراسم تحلیف انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، «شهرام کرمی» روز سه‌شنبه در نشستی با اعضای شورای شهر کرمانشاه، با اشاره به حواشی شورای جدید شهر کرمانشاه خطاب به اعضای آن اظهار کرد: مردم به شما رای داده اند تا مشکلات شهری را حل کنید، اما با این حواشی اخیر این شورا از وظایف اصلی خود دور شده است.

وی با تاکید براینکه وجه عمومی شورای شهر باید حفظ شود، افزود: مردم به اعضای جدید این شورا اعتماد کرده اند و به آنها رای داده اند، اما اکنون این اعتماد خدشه دار شده که باید برای جلب  دوباره آن تلاش کنید. 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: شورای جدید شهر کرمانشاه اهتمام داشته باشند تا فضای نارضایتی که اکنون از آنها بوجود آمده را به اعتماد تبدیل کنند. 

وی با بیان اینکه مشکلات اخیر شورای شهر کرمانشاه مشکلاتی را برای پرسنل شهرداری بوجود آورده، اعلام کرد: طبق گزارشات واصله متاسفانه در برخی از کمیسیون های شهرداری نیز کار مردم خوابیده است. 

در ادامه این نشست که با حضور همه اعضای شورای شهر کرمانشاه برگزار شد، مقرر شد تا مراسم تحلیف شورای شهر با حضور ۲ عضو علی البدل تا چند روز دیگر برگزار شود. 

همچنین اعلام شد تعیین هیات رئیس شورای شهر و انتخاب شهردار یا سرپرست برای شهرداری نیز پس از انجام مراسم تحلیف انجام گیرد.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «کامران ملکی»، «سید احسان احسانی»، «سید پیمان موسوی»، «احسان حیدریان»، «سید حجت‌الله موسوی اجاق»، «رسول آزادی»، «هاشم درویشی»، «سالار احمدزاده»، «پوریا فخری»، «سیدمیثم موسوی اجاق» و «کامبیز غلامی» به عنوان ۱۱ منتخب اصلی شهر کرمانشاه برگزیده شدند.

در این انتخابات «خسرو زرافشانی»، «علی فتاحی طهنه»، «حیدر حیدری»، «طیب حیدری»، «شهریار نعمت»، «فردین امیری» و «هوشنگ عندلیب» نیز به عنوان هفت عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و ۱۱ نفر عضو شورای اسلامی این کلانشهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha