۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1462
کد خبر: 84464439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف اقلام قاچاق و ۳۰ دستگاه استخراج رمز ارز در آستانه اشرفیه

رشت-ایرنا- فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط اقلام قاچاق شامل دارو ، سوخت، چوب و ۳۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیر قانونی (بیت کوین) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی پور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به کشف  ۴۰۱ قلم داروی قاچاق در این منطقه  گفت:  این تعداد داروی قاچاق از یک مغازه واقع در شهر آستانه اشرفیه کشف و یک متهم ۳۹ ساله نیز در این رابطه دستگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر تعداد ۳۰ دستگاه غیر قانونی استخراج بیت کوین در منطقه شهر آستانه اشرفیه کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شده است.

وی اظهار داشت: همچنین طی چند روز گذشته یک باند ۴ نفره سارقان قطعات خودرو که تعداد ۳ نفر از اعضاء آن سارق و یک نفر دیگر مال خر بودند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ مهدی نجفی پور ،  در ادامه به کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت ( نفت ) قاچاق در این منطقه اشاره و اضافه کرد:  ماموران نیروی انتظامی منطقه همچنین چند سارق سیم و کابل را نیز در حین ارتکاب جرم دستگیر کرده اند که از آنان ۳۵ کیلوگرم سیم مسی و ۵۰ کیلوگرم کابل برق و تعدادی ابزار آلات کشف و ضبط شد.

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به کشف ۵ تن چوب قاچاق در منطقه دهسر و کیسم این شهرستان  افزود: این میزان چوب قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی ، از یک دستگاه نیسان کشف و  دو متهم در این رابطه دستگیر شده اند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha