۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84465560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت فرهنگی و تقریبی جهان اسلام بود

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین شخصیت فرهنگی و تقریبی جهان اسلام بود گفت: سردار دلها در جهان اسلام با راهبرد بزرگ خود تمام نگاه ها را به انقلاب، ولایت، جهان اسلام و شیعه تغییر داد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در ویژه برنامه "نذر حریت" مرحله دوم نهضت آزادسازی محکومین جرائم مالی و غیرعمد زندان های استان کرمان افزود: شهید سلیمانی قبل از آنکه پاسدار انقلاب و ملت ایران باشد، پاسدار و پاسبان خود و درون رزم بسیار خوبی بود و استحکام درونی داشت که برون رزم قوی شد.
وی تاکید کرد: فردی که از خدا بترسد، از غیر خدا نمی ترسد و حاج قاسم، خدا ترس بود و به همین دلیل هیچگاه از دشمن خدا نترسید.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در امنیت جنوبشرق، در جبهه مقاومت و در سایر حوزه ها همواره در صحنه بود و نشان داد انسانی که از خدا می ترسد، از غیر خدا نمی ترسد.

سردار معروفی ادامه داد: وی بین خود و خدا را اصلاح کرده بود و خدا نیز بین خود و او را اصلاح کرد و او را محبوب قلوب کرد.
وی تاکید کرد: حاج قاسم خود را ندید و از این رو خداوند متعال او را نمایان و عزیز کرد و هر کس شک دارد که عزت را فقط خدا به انسان می دهد، با شهادت شهید حاج قاسم یقین یافت که تنها خداوند عزت می بخشد.

در این آئین زمینه آزادی ۱۸ مددجوی جرایم غیرعمد فراهم شد که مجموع بدهی این افراد ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب جلسات صلح و سازش ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان گذشت شکات حاصل شده است و توان  پرداخت مددجویان نیز هشت میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha