۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84466780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

  هرمزگان را به قطب فوتبال ساحلی کشور تبدیل می کنیم

بندرعباس ایرنا - دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: با برنامه‌ریزی، همت و همراهی بخش‌خصوصی و همکاری مسوولان ورزش و جوانان این استان را به قطب فوتبال ساحلی کشور تبدیل می کنیم.

به گزارش ایرنا اصغر معماری  روز شنبه در آیین قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی استان هرمزگان افزود: تعدادی از هیات های شهرستانی به فوتبال ساحلی اهمیت می دهندو درمسابقه فوتبال ساحلی شرکت می کنند که باید از این هیات ها تشکر کرد.

وی ادامه داد: حضور بخش‌خصوصی، همکاری دستگاه‌های مختلف، جوانگرایی، شناسایی و جذب بازیکنان بومی در کنار برنامه‌های آموزشی باید برای حفظ و ارتقای این رشته بیش از گذشته اقدام صورت گیرد.
وی اظهارداشت: باید به نحوی برای آینده در این رشته جذاب و محبوب برنامه‌ریزی کرد که شاهد حضور بازیکنان هرمزگانی در سایر تیم‌های کشور نیز باشیم.
 حمیدرضایی رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هم با اشاره به برنامه های کمیته ساحلی و ورودی مسابقه ها گفت: فوتبال ساحلی در استان هرمزگان از جایگاه مناسبی برخوردار است و جوانان زیادی به این رشته ورزشی علاقمند هستند.  
مسوول برگزاری مسابقه هانیز یاد آور شد: مسابقه لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های هرمزگان در یک گروه به صورت مجتمع  رفت و برگشت برگزار شود.

مهدی جعفری افزود: این مسابقه ها در بندرعباس باحضور نماینده بندرعباس ، طوفان طاهروئیه سیریک ، کیمیاجاسک ، فجر بشاگرد برگزار می شود.

وی بیان داشت: مسابقه ها در نیمه دوم مهرماه تا اویل آبانماه برگزار خواهد شد و تیم ها موظفند مدارک خود را تا سوم مهرماه به کمیته برگزاری مسابقات تحویل دهند.

همچنین مسابقه بدون تماشاگر خواهد بود و تیم های حاضر در مسابقه موظفند ۷۲  ساعت قبل از شروع مسابقات تست کرونا بازیکنان و کادر فنی به کمیته مسابقات ارائه کنند.
مسوول برگزاری مسابقات بیان داشت: قهرمان این  مسابقه ها به عنوان نماینده استان در فصل ۱۴۰۱ معرفی می شود و این رقابت ها طبق قوانین فدراسیون فوتبال و فوتبال ساحلی کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha