۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84466889
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل جدید شرکت سیاحتی علیصدر همدان منصوب شد 

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبر: 84466889
مدیرعامل جدید شرکت سیاحتی علیصدر همدان منصوب شد 

همدان-ایرنا- «علی‌محمد عنایتی اکمل» از طرف هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد.

به گزارش ایرنا، رییس هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر روز شنبه در جلسه داخلی این شرکت با تاکید بر اینکه شرکت علیصدر دارای نیروهای با ارزش و نیرومندی است افزود: هیات مدیره "علی‌محمد عنایتی اکمل" را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت به مدت ۲ سال انتخاب کرد.

«مهرداد نادری فر» ادامه داد: برای مشکلات باید تدبیر کرد ولی نباید قانون را به خاطر رفاه حال کسی بشکنیم و در این راستا با مشارکت کارکنان و کارگران مشکلات درون این شرکت را حل و فصل کردیم.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف در راستای اعتلای نام و برند علیصدر در کشور و جهان گفت: «علی‌محمد عنایتی اکمل» سوابقی از جمله مدیر حراست شرکت سیاحتی علیصدر، مسوول حراست، بازرسی ، ارزشیابی و امور حقوقی فرمانداری کبودراهنگ را در کارنامه کاری خود دارد.

در این نشست از زحمات و اقدامات "مهدی مجیدی" مدیرعامل سابق شرکت سیاحتی علیصدر طی مدت ۱۸ ماه حضور در این شرکت قدردانی شد.

مجموعه گردشگری علیصدر که از اسفند ۹۹ به دلیل شرایط خاص کرونا تعطیل بود، اوایل تیرماه جاری فعالیت دوباره خود را با مجوز ستاد کرونا آغاز کرد که این بازگشایی خیلی دوام نداشت و دوباره با محدودیت های سراسری اواخر مرداد تعطیل و پس از گذشت آن و بازگشایی دوباره با مصوبه ستاد کرونا در روز هشتم شهریور تعطیل شد.

به گزارش ایرنا، علیصدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی و بزرگ‌ترین غار آبی جهان در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع در ارتفاعات ساری قیه نزدیک روستای علی‌صدر شهرستان کبودراهنگ در استان همدان واقع شده‌ است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha