۹میلیارد ریال برای نگهداری راه‌های روستایی نیر اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا- فرماندار شهرستان نیر از اختصاص ۹میلیارد ریال اعتباربرای نگهداری راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، شجاع اقبالی روز شنبه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود:  ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای کنارگذر شهر این شهر اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: مهمترین اولویت در بخش  راه این شهرستان  راه سازی ، روکش آسفالت داخل شهر نیر، آسفالت راه روستای تکبلاغ ، کنارگذر شهر نیر، راه کورائیم به خلفلو  و لکه گیری جاده های  مواصلاتی فرعی ‌می‌باشد.

اقبالی از اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برای اجرای آسفالت راه روستای خانم بالا کندی هم خبر داد و گفت: زیرسازی و آسفالت بخشی از راه ارتباطی خادملو به گلی در کورائیم هم در دستور است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان اردبیل هم به اختصاص نیافتن قیر رایگان به پروژه های راه روستایی استان اشاره کرد و گفت: اگر قیر رایگان اختصاص یابد برخی از پروژه‌های روکش آسفالت در شهرستان نیر تاپایان این ماه اجرایی خواهد شد.

در این جلسه  نسبت به  نسبت به اجرای عملیات آسفالت داخل شهری - لکه گیری بزرگراه- آسفالت راه روستای تکبلاغ، آسفالت مسیر زیر سازی شده راه کورائیم-خلفلو، شروع عملیات اجرایی راه خادملو - دابانلو،  راههای روستایی سیاهپوش و کنار گذر شمالی شهر در فصل کاری جاری و لکه گیری و آسفالت راه‌های فرعی روستایی و خط کشی جاده‌های  اصلی در فصل کاری جاری  تاکید و توافق شد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha