حمایت از سرمایه‌گذاری و اشتغال در دستور کار بازرسی خوزستان

اهواز - ایرنا - بازرس کل جدید خوزستان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری و اشتغال به عنوان برنامه‌های اساسی در دستور کار قرار دارد تا شرایط سرمایه‌گذاران در خوزستان برای فعالیت تسهیل شود.

به گزارش ایرنا محمد آقاجری در آیین معارفه بازرس کل استان خوزستان در سرسرای شرکت ملی حفاری در اهواز بیان کرد: این برنامه اساسی در راستای رفع موانع در ادارات و صدور مجوزها به ویژه در حوزه بانک‌ها خواهد بود.

وی افزود: قرار است در کنار گروه‌های دیگر، گروه ویژه بانک با اختیارات خود تشکیل دهیم تا خدمات و تسهیلات بانکی برای اشتغال و سرمایه‌گذاری به راحتی ارایه شود.

آغاجری ادامه داد: با برطرف کردن موانع موجود در برخی شعب و بانک‌ها، توسعه اشتغال باعث خدمت بهتر به مردم خواهد شد.

بازرس کل جدید خوزستان گفت: با اختیارات خود پروژه‌های ملی و کلان را در خوزستان نظارت و پیگیری می‌کنیم و اختلاف نظر بین اجرای برخی از پروژه‌ها در استان و یا مرکز نیز باید پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات در مراجعه به ادارات خوزستان توضیح داد: از این پس به صورت سرزده از ادارات بازدید می‌شود تا دغدغه‌ها و مشکلات روز مردم را دنبال کنیم ضمن اینکه هیات‌هایی برای پیگیری اعزام خواهد شد.

آغاجری با بیان اینکه ارادتمند مدیران اجرایی، انقلابی و متعهد بوده و خواهم بود ادامه داد: برادران بسیجی همواره با انگیزه مبارزه با مفاسد اقتصادی با تمام خلوص کار کرده‌اند.

به گزارش ایرنا در این آیین "محمد آقاجری" به عنوان بازرس کل استان خوزستان با " اختیارات ویژه" معرفی شد.

بنابراین گزارش حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور، هفته گذشته در حکمی محمد آقاجری معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی این سازمان را به عنوان بازرس کل استان خوزستان "با اختیارات ویژه" منصوب کرد.

محمد آقاجری از قضات با تجربه خوزستانی است و تجربه چندین سال بازرس کلی این استان را در کارنامه خود دارد.

بازرس‌کل جدید استان خوزستان دارای ابلاغ خاص قضایی از سوی ریاست قوه‌قضاییه با دارابودن اجازه صدور قرار قانونی برای متهمان اقتصادی است.

همچنین نمودار نیروی انسانی و گروه‌های تخصصی بازرسی‌کل این استان تقویت یافته و برخی از اختیارات سازمانی در تهیه و ابلاغ گزارش‌ها به آن واگذار شده است.

پیش از این ابراهیم ممبینی بازرس کل استان خوزستان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha