۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۳۴
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 84468797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس سازمان بازرسی:کمک گروه‌های جهادی،واکسیناسیون افرادراتسریع می‌بخشد

اهواز - ایرنا - رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: واکسیناسیون عمومی برای رسیدن به سطح ایمنی در مقابل کرونا با کمک و تلاش گروه‌های جهادی تسریع خواهد یافت.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان روز یکشنبه در بازدید از ستاد مقابله با کرنا گروه جهادی شهید فرجوانی مسجد حضرت جواد الائمه (ع) اهواز بیان کرد: احساس مسوولیت بخش‌های انقلابی و جهادی در شرایط موجود برای یاری رساندن به کادر درمان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز واکسیناسیون گروه جهادی شهید فرجوانی مسجد حضرت جواد الائمه (ع) اهواز افزود: در این مرکز روزانه برای بیش از ۷۰۰ شهروند خوزستانی واکسن تزریق می‌شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه‌ داد: علاوه بر این نیز بین یک هزار و ۱۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ مورد تست پی.سی.آر در بخش دیگری از این مرکز جهادی انجام می‌شود.

وی گفت: امیدورایم در روزهای آینده، تزریق واکسن به هموطنان در کشور از سرعت بیشتری برخوردار شود تا از این طریق سطح ایمنی جامع در مقابل کرونا به ۷۰ درصد برسد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام حسن درویشیان رییس بازرسی کل کشور صبح امروز با هدف معارفه بازرس کل خوزستان به این استان سفر کرد.

صبح امروز "محمد آقاجری" به عنوان بازرس کل استان خوزستان با اختیارات ویژه معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha