۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84469752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت کمیته ستاد هفته دفاع مقدس در آبادان تشکیل شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴
کد خبر: 84469752
هشت کمیته ستاد هفته دفاع مقدس در آبادان تشکیل شد

آبادان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری‌ و فداکاری‌ رزمندگان را از اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: هشت کمیته کاری برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آبادان تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا بیژن ربیعی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در فرمانداری آبادان بیان کرد: این کمیته‌ها در زمینه‌های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ایثارگران، بانوان، تدارکات و پشتیبانی، فرهنگی،  فضاسازی، تبلیغات و ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

وی فعالیت کمیته‌ها هشتگانه دفاع مقدس آبادان را در راستای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس، و گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان بر شمرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای فرهنگی در دوم مهرماه و شهدای آتش‌نشان در هفتم مهر از برنامه‌های مهم شهرستان آبادان هفته دفاع مقدس است.

ربیعی، دفاع مقدس را دستاوردی بزرگی برای ملت بزرگ ایران در هشت سال مقاومت در برابر دشمن بعثی دانست و گفت:باید رشادت‌های رزمندگان به درستی به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس بر اساس فضای مجازی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز آبادان و خبرگزاری‌های مستقر در منطقه پیش‌بینی و طراحی شده است.

به گزارش ایرنا مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان نیز در این نشست گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، بزرگداشت شهدای آموزش و پرورش، گرامیداشت شهدای آتش‌نشان و بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان مهمترین برنامه‌های دفاع مقدس در این شهرستان است.

سرهنگ رضا صریحی  با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال متناسب با شرایط کرونا برگزار می‌شود افزود: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس فضاسازی محیطی و تولید و بارگذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی توجه بیشتری شده است.

مردم آبادان در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از چهار هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha