۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85596693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آبادان با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود

آبادان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌ها با محوریت جهاد تبیین و پیروی از شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهند شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا ایمانی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که تبیین گری در عرصه‌های مختلف از جمله اهداف آنها است.

وی افزود: مهمترین برنامه این هفته در آبادان، ارج نهادن و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ ایمانی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان اجرا خواهد شد.

وی گفت: آیین تجلیل از پیشکسوتان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گردهمایی جوانان مدافع گام دوم انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ ایمانی اظهار کرد: سعی داریم در این برنامه‌ها به صورت ویژه در راستای شناساندن چهره‌های شاخص شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهره ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردانی است که توانستند با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و مقاومت برابر دشمنان و استکبار جهانی چهره‌ای متفاوت از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند.

وی گفت: ایستادگی مردم با دست خالی، بدون وابستگی به بلوک شرق و غرب در هشت سال دفاع مقدس، دنیا را شگفت زده کرد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.

آبادان بیش از چهار هزار شهید را در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha