۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84470437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محرومیت زدایی اولویت اصلی کانون‌های خدمت رضوی در بوشهر اعلام شد

بوشهر-ایرنا- دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر گفت: محرومیت زدایی و فرهنگ‎سازی رضوی اولویت اصلی این کانون‌‍‎ها دراین استان است.

به گزارش ایرنا، فرید محبی  روز سه ‏شنبه در نشست با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: در زمان حاضر ۲۰ کانون تخصصی موضوعی و ۲ هزار خادمیار در ۲ موضوع محوری نهادینه کردن فرهنگ رضوی و ارائه خدمات اجتماعی به جامعه هدف در استان بوشهر در حال انجام فعالیت هستند.

وی بیان کرد: کانون‌های خدمت رضوی شامل زیرمجموعه‌های متفاوتی است و خدماتی را به محرمان ارائه می‎‌کنند که در پیک شیوع کرونا این خدمات با تمرکز ارائه خدمت به بیماران کرونایی بوده است.

محبی ادامه داد: در زمان حاضر نیز  ۲۵ موکب در شهرستان‌های استان بوشهر شناسایی شده  که خادمیاران‌رضوی در این مرکزها خدمات خود را عرضه می‌‏کنند.

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر نیز گفت: امسال از ۳۰ هزار نفر سهمیه اعزام زائر اربعین به عراق تلاش برای تامین سهمیه مناسب استان بوشهر در حال انجام است.

عبدالرضا مطاف با اشاره به وجود ۸۰ موکب در استان بوشهر افزود: استان بوشهر از نقطه صفر مرزی جنوبی تا شمالی موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha