۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85619455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی ناپایداری موقت جوی برای استان بوشهر

۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85619455
پیش بینی ناپایداری موقت جوی برای استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی در ساعت‌هایی از ظهر فردا تا اوایل شب، در برخی مناطق جنوبی و بخش های شرقی استان احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی می‎‌شود.

حسین مستانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این ناپداری به شکل افزایش ابر، وزش تندباد لحظه ای و رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: از امروز تا پایان هفته، غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
وی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، امروز به طور غالب شمال غربی تا غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مستانه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش بینی شد

خلیج فارس تا شنبه مواج پیش‌بینی شد

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۰ ، مد اول ساعت ۱۰:۰۵، جزر دوم ساعت ۱۴:۵۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۴۰ خواهد بود.

مستانه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر و کنگان با ۴۰ درجه سانتیگراد بیشترین دما و سایر شهرهای استان بوشهر دمای زیر ۴۰ درجه را تجربه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha