۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84471736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در کنکور موفق شدند

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد موفق به کسب رتبه سه و چهار رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۰ شدند.

جاسم محمدی روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۲ دانش‌آموز در رشته‌های ادبیات و علوم انسانی در شهرستان اردل موفق به کسب رتبه ۳۲۴ و ۸۱۲ شدند.

وی، با اشاره به اینکه تنها یک نفر از دانش‌آموزان در رشته تجربی موفق به کسب رتبه سه رقمی شده بود، افزود: ۹ نفر از پذیرفته‌شدگان در رشته ادبیات و علوم انسانی موفق به کسب رتبه سه و چهار رقمی شدند.

محمدی اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته ۴۶۱ دانش‌آموز پشت کنکوری زیرپوشش این نهاد قرار داشتند که با همکاری مووسسه قلم چی، آزمون‌های آنلاین و کتاب‌های تست و آموزشی به صورت رایگان در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گفته محمدی، هفت نفر از پذیرفته‌شدگان رشته ادبیات و علوم انسانی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کردند.

وی به ارائه مشاوره تحصیلی و کمک درسی رایگان به دانش‌آموزان توسط ۱۰ مشاوره در ادارات کمیته امداد در شهرستان‌ها برای آمادگی بیشتر در کنکور خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، مشاوره آنلاین و ارتباط تصویری و پشتیبان درسی، از مهمترین برنامه‌های سال تحصیلی گذشته و امسال برای دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۶هزار دانش‌آموز و یکهزار و ۶۵ دانشجو و طلبه زیرپوشش این نهاد قرار دارند که از خدمات کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه ویژه دانشجویان، تامین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تامین نوشت‌افزار بهره مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha