۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۵۵
کد خبر: 84472661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره سرداران و ۵۶ شهید دانش‌آموز مهریز برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران و ۵۶ شهید دانش‌آموز مهریز چهارشنبه شب با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و مردم در حسینیه وحدت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره معاون فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌ها در انتقال فرهنگ ایثار در جامعه  خصوصا در میان نسل جوان بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام سید یحیی نجم‌الهدی در این مراسم افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون و مرهون جانفشانی شهیدان، حمایت و حضور مردم انقلابی در صحنه‌های مختلف کشور است .

وی اظهار کرد: باید تشکل‌های دانش‌آموزی با همکاری مبلغان دینی و رسانه‌های گروهی نسل جوان را به نحو مناسب با فرهنگ ایثار، شهادت، سیره و اهداف شهیدان آشنا کنند.

این مسئول فرهنگی استان یزد تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد ،تمامی توطئه‌های فرهنگی دشمنان و تهدید نرم آنها برای همیشه نقش بر آب می‌شود.

نجم‌الهدی بیان کرد: فرهنگیان ،دانش‌آموزان را در کنار متولیان فرهنگی سایر بخش های استان  بیش از گذشته با اهداف نظام ، انقلاب اسلامی و سیره شهیدان که امری مهم و اثربخش است، آشنا کنند.

در این آیین چند برنامه فرهنگی و مداحی صورت گرفت .

مهریز ۱۱ هزار دانش‌آموز دارد که تاکنون ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مرکز ایین شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha