۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84475267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشجاری سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰
کد خبر: 84475267
اشجاری سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت شد

رشت - ایرنا - حسن اشجاری سرمربی اسبق تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا، به عنوان سرمربی جدید تیم سپیدرود رشت انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی مدیرعامل این باشگاه، حسن اشجاری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت منصوب شد تا این تیم را در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم کشور هدایت کند.

رادنی دیدار افزود: اشجاری ملی پوش و بازیکن سابق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت قراردادی ۲ ساله امضا کرد.

وی ادامه داد: این مربی گیلانی که فصل گذشته سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بود، مربیگری را از تیم شهرداری فومن آغاز کرد و به جز آن، هدایت تیم شهرداری بندر آستارا را هم برعهده داشت و موفق شد با این تیم با ۲ صعود پی در پی از لیگ دسته سوم، به لیگ دسته دوم و سپس به لیگ دسته  اول صعود کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: حسن اشجاری به عنوان بازیکن در تیم های ملوان بندرانزلی، ذوب آهن و سپاهان اصفهان، استقلال و استیل آذین تهران به میدان رفته و موفق شده با ذوب آهن نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و ۲ قهرمانی در لیگ برتر با استقلال و سپاهان و یک نایب قهرمانی با ذوب آهن و یک قهرمانی جام حذفی با پیراهن ذوب آهن اصفهان را در کارنامه خود ثبت کند.

سپیدرودی ها در پایان رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام ۲۶ بازی؛  ۹ پیروزی ، ۱۰ تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفتند و شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را از دست دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha