۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84475434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبود مصالح علت کندی پروژه‌های اقدام ملی مسکن در ساوه بود

ساوه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: کمبود مصالح سبب کندی در روند پروژه‌های اقدام ملی شده بود که با اتخاذ تدابیر لازم،تامین شد.

به گزارش ایرنا، «احمد مرزبان» روز شنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح های اقدام ملی مسکن شهرستان که با حضور فرماندار ساوه و پیمانکاران طرح برگزار شد، گفت: در بازدید میدانی از پروژه ها وضعیت پیشرفت فیزیکی را بررسی کردیم.

وی بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن در سه نقطه از شهرستان ساوه شامل کوی علوی با ۳۸۴ واحد، بلوار شهید بهشتی با ۹۸۰ واحد و پروژه فجر بام ساوه با ۴۸۴ در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: پیمانکاران مشکلات خود را مطرح کردند به طور مثال کمبود مصالح در ماه‌های اخیر سبب کندی پروژه‌ها شده بود که با تامین سیمان و مصالح برطرف شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی درست شاهد پیشرفت این پروژه‌ها باشیم.

مرزبان گفت: تسهیلات طرح اقدام ملی از ۱۰۰ به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و بخشنامه آن به زودی به بانک‌ها ابلاغ می‌شود تا میزان آورده متقاضیان کمتر و از تسهیلات بیشتر استفاده شود.

به گفته او، بخش خصوصی در صورت دارا بودن زمین می‌توانند از تسهیلات موردنظر بهره‌مند شوند و یا در طرح‌های آینده ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان از آماده‌سازی ۹۰ هکتار زمین برای اجرای پروژه‌های جدید اقدام ملی مسکن خبر داد.

طرح اقدام ملی مسکن در ساوه ماندگار خواهد بود

فرماندار ساوه نیز گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات پیمانکاران مطرح و بر تسریع در روند احداث واحدهای مسکونی تاکید جدی شد.

«علی میرزایی» بیان کرد: طرح اقدام ملی در شهرستان ساوه ماندگار خواهد بود و به نسبت سایر شهرستان‌ها پیشرفت مطلوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در یکی از پروژه‌های نارضایتی بود که با پیمانکار تعیین تکلیف شد و با توجه به اینکه برخی پروژه‌ها از مرحله فونداسیون عبور کنند امیدواریم هر چه سریعتر تسهیلات لازم دریافت شود تا متقاضیان نیز دچار مشکل نشوند.

کمبود مصالح علت کندی پروژه‌های اقدام ملی مسکن در ساوه بود

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha