۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84475885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰
کد خبر: 84475885
دما در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش دما برای روز دوشنبه خبر داد و گفت: کمینه دما بین یک تا ۲ درجه در برخی مناطق استان با کاهش همراه می‌شود و پس از آن تا پایان هفته دما تغییری نخواهد کرد.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز ۲۸شهریورماه،  شهرکرد با ۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان و همچنین خنک‌ترین مرکز استانها گزارش شد که پیش‌بینی می‌شود دمای آن برای صبح روز دوشنبه به چهار درجه کاهش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به افت دما در استان در خصوص سرمازدگی محصول ذرت اطلاعیه صادر شده که بر اساس آن کشاورزان هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری محصول خود اقدام کنند.

نوروزی تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری در برخی روزها در ساعات بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دما نیز با تغییری همراه نخواهد نبود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: وزش باد برای روز چهارشنبه شدیدتر از سایر روزهاست که به دنبال آن خیزش گرد و خاک در برخی مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود اما شدت گرد و خاک به حدی نیست که منجر به آلودگی هوا شود.

نوروزی ادامه داد: همچنین پایداری هوا سبب شده تا غبار صبحگاهی در برخی نقاط استان از جمله شهرکرد و بروجن شکل گیرد.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، دمای این استان در سالجاری نسبت به دوره مشابه میانگین بلندمدت افزایش داشته به نحویکه میانگین دمای استان در فصل بهار ۲.۷ درجه و در تابستان یک درجه سانتی‌گراد گرم‌تر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha