۲۳۲ فقره جواز تاسیس صنعتی در هرمزگان صادر شد

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۲۳۲ فقره جواز تاسیس صنعتی ب پیش بینی سرمایه گذاری ۶۶ هزار میلیارد ریال از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان صادر شده است.

خلیل قاسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبربه رسانه ها افزود: صدور جواز تاسیس‌های صنعتی در هرمزگان از نظر پیش بینی سرمایه گذاری ۶۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی پیش بینی کرد: با تحقق این میزان سرمایه‌‎گذاری زمینه اشتغالزایی برای ۶۳۶ نفر در بخش‌های گوناگون مانند صنایع فلزی، غیرفلزی و معدنی در استان هرمزگان ایجاد شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: در مدت یادشده همچنین ۴۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۷۴ هزار و  ۲۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار هزار و ۱۲۰ نفر در زمینه‌های مختلف صنعتی در این استان صادر شده است.
قاسمی با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در سالجاری، نهضت ساخت داخل را با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس، امری ضروری دانست و ادامه داد: بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد، پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی، تشکیل نشست های مستمر کارگروه تسهیل و برطرف کردن موانع تولید برای سرعت بخشی و گره گشایی حل مشکلات واحدهای صنعتی از دیگر اقدام‌هایی است که در حمایت و پشیبانی و رونق بیشتر صنایع انجام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha