۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 84479679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه دیر: دفاع مقدس مظهر مقاومت است

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۱۴
کد خبر: 84479679
فرمانده سپاه دیر: دفاع مقدس مظهر مقاومت است

بوشهر - ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر استان بوشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس مظهر، ایستادگی، پایداری و مقاومت است.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای پاسداشت حماسه و ایثار و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال ۱۰۰ برنامه در این شهرستان اجرا می شود که ۱۰ برنامه آن شاخص است.

سلیمانی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام، تجلیل از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی، دیدار با خانواده معظم شهدای شاخص، خاطره گویی و یادواره شهدا ازجمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر است.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر افزود: نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، تجلیل از مدافعان سلامت، توزیع بسته های معیشتی، مراسم روز قشر و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و همیاران ایمنی و اقدامات تامینی، فراخوان تولید محتوا دفاع مقدس از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی یادآورشد: نمایشگاه عکس با نام فصل سرخ تلفیقی از دفاع مقدس و بزرگداشت اربعین حسینی در قالب ۱۲ غرفه فردا روز پنجشنبه با حضور سردار رضا غزلی مسئول اطلاعات عملیات لشکر محمد رسول الله در دفاع مقدس افتتاح می شود و این نمایشگاه تا پایان دفاع مقدس از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در محل یادمان شهدای گمنام در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha