۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84480652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ قایقران آذربایجان شرقی جواز حضور در تیم ملی دریافت کردند

تبریر- ایرنا- با معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمان کشوری قایقرانی بانوان و آقایان، سه قایقران آذربابجان شرقی جواز حضور در تیم ملی را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام بانوان و آقایان با شرکت ۱۷ استان به ترتیب اردبیل، بوشهر، مازندران، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، البرز، اصفهان، هرمزگان، همدان، آذربایجان شرقی، کردستان، فارس و چهارمحال و بختیاری در هشت ماده کایاک و کانوی تک نفری و ۲ نفری در مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی برگزار شد. 

پس از رکوردگیری و معرفی برترین های این رشته، سه قایقران از آذربایجان شرقی به ترتیب معصومه داناپور، مهدی بحری پور و بهراد صادقی به اردوی تیم ملی راه یافتند. 

تیم قایقرانی بانوان آذربایجان شرقی در این مسابقات به ترتیب با معصومه داناپور، سحرحلالی، مائده حسین پور، مهدیس حیدرزاده، اسما اسماعیلی، پرستو برکم و مهدیس حسین پور به همراه کوثر زینی زاده به عنوان مربی حضور داشت. 

داناپور با کسب مقام سوم کشوری و کسب ۲ مدال برنز در مسافت ۲۰۰ و ۵۰۰ متر در رده سنی بزرگسالان جایگاه خود را در تیم ملی حفظ، و تیم بانوان استان رده ششم از آن خود کرد. 

تیم قایقرانی آقایان استان نیز در رده سنی بزرگسالان با رسول مهمان نوازی، مهدی بحری پور، بهراد صادقی و امید حسن پور، مربیگری رضا جداری شاکری و با سرپرستی حسام معصومی با کسب چهار مدال نقره رده پنجم تیمی را کسب کرد. 

۳ قایقران آذربایجان شرقی جواز حضور در تیم ملی دریافت کردند

در این رقابت مهدی بحری پور و بهراد صادقی در کانوی ۲ نفری ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر مقام دوم کشوری را کسب کردند و به تیم ملی راه یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha