مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

تبریز- ایرنا- قهرمانان رشته‌های ورزشی قایقرانی و پرتاب وزنه با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در نگاه بین الملل، بیان کردند: چشم تمام مردم و رسانه‌های دنیا به این انتخابات است چون مشارکت گسترده مردم جایگاه بین الملل را تقویت و قدرت چانه زنی ایران را در مسایل مختلف مجامع جهانی افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا، انتخابات در هر کشوری از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و در ایران نیز همیشه رقابت های انتخاباتی جذاب بوده اما همواره میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای بیش از هر چیز دیگری دارای اولویت است و مردم نیز همواره با درک موضوع پای کار هستند.

بر این اساس سلسله میزگردهای خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هدف تبیین مشارکت مردمی و ایجاد شور انتخاباتی با شرکت ورزشکاران ملی آذربایجان شرقی، با شرکت معصومه داناپور، ملی پوش قایقرانی و دارنده مدال‌های آسیایی و جهانی و سیامک صالح فرج‌زاده عضو تیم ملی پارادوومیدانی (پرتاب وزنه) و دارنده مدال طلا و نقره در مسابقات پارالمپیک و جهان برگزار شد و ورزشکاران با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات و شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ دادند که مشروح آن را می‌خوانید:

س: شرکت در انتخابات را چرا ضرورت می‌دانید؟

انتخاب رئیس جمهور اصلح برای کشور، آینده را برایمان رقم می‌زند

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

دارنده مدال نقره جهانی قایقرانی اظهار کرد: مشارکت در انتخابات یک مسئله بسیار ضروری است و همه جوانان باید در پای صندوق حاضر شوند و گزینه اصلح خود را انتخاب کنند.

معصومه داناپور افزود: انتخاب رئیس جمهور اصلح برای کشور، آینده را برایمان رقم می‌زند بنابراین حضور تمامی هموطنان واجد شرایط برای انتخابات و اخذ رای از آن‌ها اهمیت بسیاری زیادی دارد.

وی تاکید کرد: مردم با حضور در انتخابات، گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که بتواند فعالیت خوبی با هدف حل مشکلات داشته و کشورمان به خصوص جوانان را از جنبه‌های مختلف تقویت کند.

انتخابات آینده فرزندانمان را رقم می زند

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

دارنده مدال طلای رقابت‌های پارالمپیک نیز گفت: حضور در انتخابات را وظیفه می‌دانم و این تقاضا را از مردم فهیم و شریف ایران اسلامی نیز دارم.

سیامک صالح فرج‌زاده تاکید کرد: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، آینده کشور و فرزندان ما را رقم زده و خواسته‌های آن‌ها را عملی خواهد ساخت.

س: نامزد اصلح برای ریاست جمهوری از نظر شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

رئیس جمهور اصلح باید تمام اقشار را درک کند

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

عضو تیم ملی قایقرانی بانوان اظهار کرد: نامزد اصلح کسی است که از وضعیت اقتصاد و سایر ابعاد سیاسی و اجتماعی کشوری، آگاهی و سواد کافی داشته باشد و برای رفع آن‌ها اقدام کند.

معصومه داناپور افزود: رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود باید تمام اقشار به خصوص حیطه‌های ورزشی، دانشگاهی و جوانان را درک کند و در کنار آن‌ها در رسیدن به اهدافشان قرار بگیرد.

رئیس جمهور باید نسبت به حقوق و مسائل بین المللی آگاه باشد

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

عضو تیم ملی پارادوومیدانی مردان گفت: برخی از ویژگی‌های نامزد اصلح واضح است و بر اساس آن‌ها نیز ورای نگهبان اقدام به تایید صلاحیت آن‌ها کرده است.

سیامک صالح فرج زاده افزود: از سایر دیدگاه‌ها نیز یک رئیس جمهور باید نسبت به قانون اساسی، حقوق مردم، مسائل بین المللی و شرایط حاکم بر کشور آگاه باشد.

س: حضور پرشور مردم در انتخابات چه تاثیری در جایگاه بین المللی کشور دارد؟

تمام رسانه‌های دنیا در حال رصد انتخابات ایران هستند

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

دارنده مدال در مسابقات جهانی و آسیایی قایقرانی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به طور قطع تاثیر مثبتی در ابعاد جهانی دارد زیرا تمام رسانه‌های دنیا در حال رصد انتخابات ایران هستند.

معصومه داناپور تاکید کرد: باید با حضور بی نظیر و باشکوه خود در پای صندوق رای فردا به دنیا نشان بدهیم که همه مردم ایران، یکدل و یکصدا بوده و آینده کشور برایشان اهمیت دارد.

حضور پرشور مردم در انتخابات در مجامع جهانی اعتبارآفرین است

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

دارنده مدال جهانی و آسیایی پرتاب وزنه گفت: به عنوان یک ورزشکار که در میادین مختلف بین المللی به عنوان نماینده ایران عزیز حضور دارم، حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند جایگاه بین المللی کشور را بالا ببرد.

سیامک صالح فرج زاده افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، نشان از شعور، آگاهی و سطح بالای مردم یک کشور است که کشورهای جهان توجه خاصی به این مقوله دارند.

س: چرا دشمن تلاش می کند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود

دشمنان انقلاب دوست دارند ایران را به حاشیه بکشانند

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

عضو تیم ملی قایقرانی بانوان گفت: در همه جای دنیا رقابت در هر شرایطی به خصوص ابعاد سیاسی و انتخاباتی وجود دارد و ایران نیز یک کشور قدرتمند بوده که دشمنان انقلاب دوست دارند آن را به حاشیه بکشانند.

وی افزود: نباید اجازه بدهیم حاشیه‌ برای کشورمان ایجاد کنند و در قالب رسانه‌ها مطرح شود، بلکه باید پای صندوق رای حضور یابیم و قدرتمان و وحدتمان را به دنیا نشان بدهیم.

دشمنان ایران از هر روشی استفاده می‌کنند تا مردم را از صندوق رای دور نگه دارند

مشارکت مردم قدرت چانه زنی ایران را در مجامع جهانی افزایش می دهد

عضو تیم ملی پارادوومیدانی گفت: اکنون در برهه مهم تاریخ به خصوص از نظر بین المللی مسائل سیاسی قرار داریم و بسیاری از کشورها از جمله ایران در چنین شرایطی به دنبال ارتقای مشارکت مردم در انتخابات هستند چون که نشاندهنده تایید نظام از سوی مردم است.

سیامک صالح فرج زاده افزود: دشمنان ایران از هر روشی استفاده می‌کنند تا مردم را از صندوق رای دور نگه دارند و درصد مشارکت پایین بیاید.

وی ادامه داد: مردم عزیز در انتخابات پانزدهم تیرماه یک جواب دندان شکن به دنیا خواهند داد که پشتیبان کشور و وطنشان بوده و ایران را دوست دارند.

سوابق ورزشکاران شرکت کننده در میزگرد انتخاباتی

معصومه داناپور، عضو تیم ملی قایقرانی، ۱۵ سال سابقه فعالیت در رشته دراگون بوت (کاپیتان) و کانوکانادایی قایقرانی دارد.

او دارای مدال نقره جهان، 2 برنز جهانی، طلا و نقره آسیا و ۵۰ عنوان قهرمانی کشور است و همچنین ۶ سال در لیگ‌های برتر کشور حضور یافته است. او مدتی نیز به عنوان سرمربی تیم قایقرانی آذربایجان شرقی فعالیت کرده است.

سیامک صالح فرج زاده، عضو تیم ملی پارادوومیدانی، شاخه پرتاب وزنه دارای دانشجوی دکترای تربیت بدنی و صاحب عناوین مختلف مدال طلا و نقره در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک است.

او ۲۰ سال عضو تیم ملی بوده و در آن دوران به عنوان جوان ترین فرد به تیم ملی یافته است، رکورددار پرتاب دیسک و نیزه و در هر سالی که در مسابقات جهانی حضور یافته، بی شک یک مدال برای کشورمان کسب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha