پلیس راهور همدان: تقاطع غیرهمسطح تختی برای عملیات فنی مسدود شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت که تقاطع غیرهمسطح(پل روگذر) تختی از سمت بلوار شهید آیت الله مفتح به آرامگاه بوعلی سینا به منظور اجرای عملیات فنی و بهسازی از امروز /پنجشنبه/ مسدود شد.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از رانندگان خواست تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی به جای تردد از سمت بلوار مفتح به بلوار مدنی از مسیرهای جایگزین به خصوص چهار راه انبار نفت، بلوار جهانیان - میدان فرودسی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اجرای عملیات فنی برای بهسازی درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح تختی با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف در حال اجرا است و به شهرداری سه روز برای اجرایی کردن و اتمام این طرح مهلت داده شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه اجرای این عملیات فنی و تعمیراتی هر هشت سال یکبار در تقاطع های غیرهمسطح ضروری است، اظهار داشت:  تعمیرات فنی و مهندسی مسیر رفت از بلوار مدنی به بلوار مفتح هفته گذشته اجرایی شد و در این طرح شهرداری به جای سه روز آن را در یک هفته تحویل داد.

سرهنگ جمالی بیان کرد: شهرداری مکلف به اتمام این طرح ظرف مدت سه روز شده است و در صورت تکرار بدعهدی و بروز گره های ترافیکی در سطح شهر، همکاری لازم در اجرای دیگر طرح ها صورت نمی گیرد.

وی گفت: پس از پایان به موقع تعمیرات فنی در روگذر تختی مجوز تعمیر تقاطع غیرهمسطح خواجه رشید و انسداد آن برای اجرای پروژه صادر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha