۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبر: 84481395
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳ پروژه در شهرستان خفر افتتاح و کلنگ زنی شد

۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبر: 84481395
 ۳ پروژه در شهرستان خفر افتتاح و کلنگ زنی شد

شیراز-ایرنا- ساخت ۲ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان خفر با کمک خیرین سلامت آغاز همچنین یک پروژه در حوزه آبرسانی روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خفر پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ۲ پروژه بهداشتی، درمانی در شهرستان خفر گفت: ساختمان اداری شبکه و ساختمان اورژانس خفر، همچنین درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم‌الانبیای خفر، کلنگ‌زنی شد.

فرهاد فردوسی اظهار کرد: ۶ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ساختمان‌های اداری شبکه بهداشت و درمان و اورژانس خفر و درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم الانبیای خفر اختصاص یافته است.

وی ابراز کرد: ساختمان‌های شبکه بهداشت و درمان و اورژانس خفر با زیر بنای یک هزار متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود.

فردوسی با اشاره به کمک خیرین سلامت برای احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان خاتم الانبیای خفر اضافه کرد: زمین این درمانگاه با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع توسط خیر سلامت  جمال منوچهری اهدا شده و در سه طبقه ساخته می شود.

به گفته وی یک میلیارد تومان هزینه ساخت آن نیز توسط خیّر سلامت  رسول جوکار، ورثه مرحوم حاج کرامت‌الله جوکار اهدا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خفر ادامه داد: با ساخت و افتتاح این دو پروژه درمانی و بهداشتی تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان خفر رخ خواهد داد.

فردوسی با اشاره به جذب پزشکان متخصص در بیمارستان خاتم الانبیای خفر گفت: از دغدغه‌های اصلی ما جذب نیروی متخصص و تکمیل پزشکان متخصص در رشته مختلف است،رشته ارتوپدی از نیازهای بیمارستان است که با تلاش و مساعدت‌های رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اواسط مهر ماه پزشک متخصص ارتوپدی به جمع متخصصین این بیمارستان اضافه خواهد شد.

مطلب دریافتی از آبفای جهرم حاکی است مجتمع آبرسانی شهدای آبسرد روستای آبسرد شهرستان خفر در هفته دفاع مقدس افتتاح و بهره‌برداری شد.

طرح آبرسانی مجموعه آبسرد ۲ و تأسیسات آبرسانی شهدای روستای آبسرد شهرستان خفر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال آب به طول ۹ کیلومتر، اجرای خط انتقال برق به طول ۳ کیلومتر و۷۰۰ هزار متر احداث شد.

با افتتاح این طرح نزدیک به ۷۶۰ خانوار روستاهای منطقه از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

شهرستان خفر به مرکزیت شهر باب انار در فاصله ۱۲۰کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha