۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبر: 84483733
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدرس فوتبال زنان: نباید تیم ملی تا جام ملت‌ها رها شود

تهران -ایرنا- مدرس فوتبال در بخش زنان و اولین کاپیتان تیم ملی زنان ایران گفت: نباید این تیم تا جام ملت‌های آسیا رها شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و اردن در چارچوب هفته دوم و پایانی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مریم ایراندوست در ضربات پنالتی به برتری رسیدند و برای اولین بار در تاریخ راهی جام ملت‌های آسیا شدند.

لیلا وقاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به راهیابی تیم فوتبال زنان ایران به مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ابتدا این موفقیت را به تمام مردم تبریک می‌گویم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم که توانستند این موفق بزرگ را رقم زدند.  

وی در ادامه با اشاره به بازی با اردن افزود: بازی با تیم‌های عربی از جمله اردن همیشه برای ما مهم و سخت بوده است. اردن هیچ‌وقت تیم قدری نبود که بتواند برای ما دردسرساز شود. با این حال این برد هم نتیجه خوبی بود و به دختران ایران تبریک می‌گویم.

اولین کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران اضافه کرد: من در تیم‌های پایه با این بازیکنان کار کردم و همه آنها استعدادهای خوب، بی نظیر و با غیرتی هستند. ما مشکل زیر ساخت در فوتبال زنان داشتیم نه مشکل بازیکن و یا مربی.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم زنان ایران می‌تواند در مسابقات جام ملت‌ها موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: فوتبال ما از نظر استعداد شرایط خیلی خوبی دارد. مشکل فقط زیر ساخت و نبود برنامه است. اگر برنامه مدون داشته باشیم مقابل تیم های آسیایی که هیچ، تیم های قدرتمند جهان را هم شکست خواهیم داد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha