۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84483737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: سقز به پزشکان متخصص بیشتری نیاز دارد

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه باید بیمارستان شفای این شهرستان مجهز شود تا مردم منطقه از خدمات آن استفاده کنند، گفت: پزشکان متخصص بیشتری باید به این شهرستان اختصاص پیدا کند.

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز شنبه در آیین معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت شهیدان یاراحمدی و کریمی نسب، کادر درمان را چون فرشتگانی برای نجان جان مردم وصف کرد و اظهار داشت: مردم قدردان زحمات کادر درمان و بهداشت شهرستان سقز هستند.

وی با اشار به پشت سرگذاشتن دوران سیاه کرونایی در شهرستان سقز اضافه کرد: شکست پیک های سخت کرونایی با تلاش مجموعه بهداشت و درمان، دستگاه های اداری، نظامی و انتظامی، سازمان های مردم نهاد، خیران و اصحاب رسانه میسر شد.

وی گام های جدی و نویدبخش و موفقیت دولت در تسریع واکسیناسیون سراسری کرونا را ارزشمند برشمرد و از مجموعه دستگاه های اجرایی و شهرستان و حمایت های دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای بسترسازی برای این مهم تقدیر کرد.

کریمیان با بیان اینکه بیمارستان شفا یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در منطقه است، افزایش سرانه درمانی در شهرستان سقز را مناسب توصیف کرد و گفت: در آینده نزدیک طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی یادگار دوران مرحوم نوربخش، مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی کشور نیز به بهره برداری برسد.

وی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواست تا با تجهیز هر چه بهتر و جذب پزشکان متخصص، مردم شهرستان سقز و منطقه از خدمات بیمارستان شفا بیشتر استفاده کنند.

فرماندار ویژه سقز در بخشی دیگر از سخنان خود از تواضع و فروتنی و حسن اخلاق و برخورد شایسته دکتر انور بهرامی مدیر قبلی شبکه و بهداشت سقز تقدیر و تشکر کرد.

دکتر صدیق جدیدالاسلامی، معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم با تقدیر از تلاش شهرستان سقز در مهار کرونا، به ضروت تجهیز بیمارستان شفا، برای بهره مندی بیشتر مردم منطقه از خدمات این امکان درمانی، تاکید کرد.

در این مراسم، دکتر پروین خسروپور بعنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز معرفی و از دکتر بهرامی مدیر قبلی نیز تقدیر شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha