۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84485104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کنگان کشف شد

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف سه دستگاه خودرو سواری ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان های کنگان و دشتی کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات شبانه روزی در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر و با چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های جنوبی مطلع شدند.

وی بیان کرد: مامورن پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان، طی یک عملیات هماهنگ و دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، ۲ دستگاه خودرو سواری حامل ۲۶۰کیلوگرم مواد مخدر را شناسایی و در محور مواصلاتی شهر کنگان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز در یک عملیات دیگر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی پلیس مبارزه باموادمخدر استان و شهرستان دشتی، ۲۰کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری کشف و یک نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر شد.

وی افزود: در این دو عملیات در مجموع ۲۸۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف، سه دستگاه خودرو سواری توقیف و چهار نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha