۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84485891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهادگران دزفول خدمت رسانی به شهروندان راجایگزین پیاده روی اربعین کردند

دزفول- ایرنا- مسوول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول گفت: جهادگران بسیجی دزفول همزمان با اربعین حسینی، با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به مردم خدمت کردند.

علی قاسمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال باتوجه به شرایط کرونایی که مجال حضور در راهپیمایی اربعین فراهم نشد، جهادگران بسیج دانشجویی شهرستان دزفول از فرصت اربعین حسینی برای خدمت به مردم و حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای بسیج دزفول و خدمت به مردم استفاده کردند.

وی افزود: جهادگران بسیجی با الگو گیری از مکتب ائمه اطهار(ع)  در خدمت رسانی صادقانه این روزها اسوه فرهنگ جهادی  و خدمت انقلابی هستند.
قاسمی گفت: روزانه ۶۰ نفر جهادگر در رشته های تخصصی پزشکی،  مامایی پرستاری اتاق عمل و دیگر رشته ها در ۲ نوبت صبح و عصر مشغول به فعالیت هستند.
مسوول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول افزود: جهادگران بسیجی باشیوع کرونا و با توجه به ظرفیت تخصصی بسیج دانشجویی در حوزه های درمان و آموزش در حال فعالیت هستند.
وی اظهارداشت: روزانه بصورت میانگین ۸۰۰ تا یکهزار نفر توسط جهادگران بسیجی واکسینه می‌شوند. 
قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ هزار و ۴۴ نفر توسط جهادگران دزفول واکسینه شده اند، گفت: از ۳۶ روز پیش فعالیت جهادگران بسیجی در مرکز واکسیناسیون در حال انجام است.

دزفول در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha