۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84486401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بجنوردی‌ها از والیبالیست ملی‌پوش خود استقبال کردند

بجنورد- ایرنا- بجنوردی ها به همراه شماری از مسوولان خراسان شمالی روز سه شنبه از علی اصغر مجرد والیبالیست ملی‌پوش استان که عنوان بهترین مدافع رقابت‌های اخیر والیبال قهرمانی آسیا را کسب کرد، استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم استقبال از والیبالیست ملی پوش که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال خراسان شمالی برگزار شد، معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرست شهرداری بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، رییس هیات والیبال خراسان شمالی و  شماری از ورزشکاران و هواداران حضور داشتند.

بجنوردی‌ها از والیبالیست ملی‌پوش خود استقبال کردند

علی اصغر مجرد برای نخستین بار در اردوهای استعدادیابی فدراسیون والیبال به تیم ملی نوجوانان سال ۱۳۹۳ معرفی شد و در همان سال ورود به تیم ملی نوجوانان توانست قهرمان پسران زیر ۱۸ سال آسیا شود.

وی سال ۹۴ و ۹۵ هم این عنوان تیمی را به دست آورد و در هر سه دوره رقابت های آسیایی توانست بهترین مدافع روی تور خویش را معرفی کند.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار شد. ایران و ژاپن با صعود به فینال مسابقات سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

ایران با این قهرمانی از نظر افتخارات از چین گذشت و با ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز به سومین تیم پرافتخار قاره کهن تبدیل شد. ژاپن با ۹ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز، کره جنوبی با ۴ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز و چین با ۳ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز، اولین، دومین و چهارمین تیم پرافتخار آسیا هستند.

خراسان شمالی هم اکنون در لیگ برتر و یا دسته دوم رقابت های والیبال نماینده ای ندارد.

اکنون یکهزار و ۲۰۰ والیبالیست خانم و آقا زیر نظر هیات ورزشی خراسان شمالی فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha