۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84486776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرستان سیمرغ در واکسیناسیون کرونا رتبه اول مازندران را کسب کرد

ساری - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان سیمرغ یکی از دلایل وضعیت آبی کرونایی در این شهرستان را کسب رتبه اول این شهرستان در تزریق واکسیناسیون علیه بیماری کرونا درسطح استان مازندران اعلام کرد و از شهروندان خواست تا برای حفظ و بهبودی وضعیت شهرستان همچنان پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت کنند.

دکتر محمدرضا احمدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که تاکنون ۸۸ درصد جمعیت واجد شرایط شهرستان دز اول و ۴۵ درصد هم هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی توضیح داد : در مجموع تاکنون ۱۹ هزار و ۷۲۴ دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است که از این تعداد ۱۴ هزار و ۱۱۳ دز نوبت اول و پنج هزار و ۶۱۱ دز نوبت دوم بوده است.

رئیس شبکه بهداشت سیمرغ گفت : هم اکنون در ۲ مرکز و ۱۱ خانه بهداشت تزریق واکسن کرونا در حال انجام است.

وی با اظهار این که همکاری ادارات و مردم شهرستان هم در تغییر رنگ بندی کرونایی از زرد به آبی موثر بوده است ، از شهروندان خواست تا همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تاکید کرد  : زدن واکسن و تغییر رنگ بندی دلیل بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیست بنا بر این باید همچنان همه از ماسک استفاده و از حضور در تجمعات پرهیز کنند .

احمدی همچنین با اعلام این که در نیمه دوم مرداد ماه امسال ۶ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان جان باختند ، گفت : آمار جان باختگان در نیمه اول شهریور ماه به سه نفر کاهش یافت و و خوشبختانه از نیمه دوم شهریور ماه تاکنون هم تلفات کرونایی نداشته ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha