بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی به کمترین رقم از آخر مرداد رسید

ارومیه- ایرنا- رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به کمترین میزان از ۳۱ مرداد رسید که می تواند خبری خوش در راستای آغاز مسیر کاهشی ابتلا و بستری در استان باشد.

علی احمد آقاپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آخرین برآوردها، هزار و ۸۵۱ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا بستری هستند که ۸۰ نفر کمتر از روز گذشته است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۴۲ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و ۲۷۱ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از بستری بودن ۳۱۵ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۶۳ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

آقاپور با اشاره به فوت ۱۵ نفر در استان از جمله هفت نفر در ارومیه و چهار نفر در مهاباد طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به ۶ هزار و ۳۲۵ نفر رسیده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته با تزریق حدود ۲۰ هزار دُز واکسن، آمار واکسیناسیون در آذربایجان غربی به یک میلیون و ۹۶۳ هزار و ۱۸۰ دُز رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۲۷۶ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که ۲.۳ درصد از آنان نیز جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha